Joulun pyhien aikaa, ehdin istahtamaan sohvalle ja katsomaan ihan telkkarista elokuvia. Elokuvia tulee kyllä katsottua, mutta maksupalveluiden kautta, jolloin ei tule mainoksia, mutta nyt kun katsot ihan tv-kanavilta, niin mainoksia tulee 15 min välein ja jouluna tulee paljon elokuvia, ja elokuvien välissä mainostetaan paljon. Se minkä olen pistänyt jo aikaisempina vuosina merkille, vahvistui taas. Nimittäin joulunpyhinä mainostauoilla tulee erilaisten hyväntekeväisyysjärjestöjen rahankeräysmainoksia. Koko mainostauko voi mennä tällaisten mainosten lomassa. Joulu on auttamisen ja antamisen aikaa, joten tämä on paras ajankohta mainostaa erilaisia avustusjärjestöjä, tavallisten kansalaisten auttamisen halu on korkeimmillaan.
joulu, empaatikko, auttaminen